ATENȚIE: Pentru produsele personalizate pe bază de comandă durata de execuție variază în funcție de complexitatea lucrării /materialele selectate /materii prime necesare / daca există în stocul nostru ori în stoc furnizori /etc.
La momentul plasării comenzii noi vă vom comunica o dată aproximativă la care estimăm terminarea lucrării.
Termenii de expediție si livrare de mai jos se referă strict la expedierea comenzilor numai după ce acestea au fost executate și sunt gata pentru livrare.
Metode de livrare:
1. Livrare la domiciliu prin curier
2. Livrare la Easybox
3. Ridicare personală
1. Livrare la domiciliu prin curier
Livrarea comenzii se va face cu ajutorul partenerilor noștri de la Ecolet. La momentul plasării comenzii, serviciul Ecolet verifică cea mai bună ofertă națională și va afișa costul de transport aferent.
Prețul livrării începe de la 16.74 Ron și se poate modifica în funcție de greutatea totală a coletului sau dacă există kilometri suplimentari.
Serviciul preferat de livrare este Fan Curier (pentru serviciile oferite de operatorul FAN CURIER beneficiem de un discount semnificativ) însă lucrăm deasemenea și cu Cargus, Sameday sau DPD; iar pentru servicii de livrare internaționale - FedEx.
Durata de livrare este de 1-2 zile lucrătoare din momentul în care comanda dvs este gata. În cazuri excepționale (de ex. în perioada sărbătorilor) livrarea poate dura pâna la 7 zile lucrătoare.
Ce faci dacă nu ești acasă în ziua livrării
Știm că abia aștepți să intri în posesia produselor comandate. Este posibil să nu fii acasă atunci când ești căutat de către curier. Fii fără griji – ai următoarele opțiuni:
- Dacă ești contactat de curier și nu ești prezent la adresa selectată, îi poți solicita reprogramarea livrării pentru ziua următoare;
- Dacă ai selectat o adresă greșită de livrare, poți trasmite curierului noua adresă ori ne poți contacta pe email, telefonic sau formularul de contact.
2. Livrare la Easybox
Ce este Easybox?
Easybox este un serviciu de curierat prin care produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop în peste 1000 de puncte de ridicare la nivel național.
Condiții de livrare la Easybox
Se pot livra în easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii. Eligibilitatea produselor poate fi verificată în pagina de produs sau în coșul de cumpărături;
Plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor. Cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, iar, pentru acestea, în coș va fi disponibilă doar plata cu cardul online;
Durata de livrare este de 1-2 zile lucrătoare. În cazuri excepționale (de ex. în perioada sărbătorilor) livrarea poate dura pâna la 7 zile lucrătoare.
Ce trebuie să faci pentru a beneficia de acest serviciu
Adaugă produsele în coș, completează adresa de livrare și selectează serviciul de livrare Easybox.
Dacă ați selectat opțiunea de livrare Easybox, se va deschide o fereastră cu harta cutiilor Easybox disponibile in jurul adresei indicate de dumneavostră pentru livrare. Selectați opțiunea dorită. Prețul se va modifica în funcție de opțiunea aleasă.
Cât costă livrarea la Easybox
Serviciul Easybox este operat la nivel național de parteneri multipli care au politici comerciale și de preț diferite pentru zone diferite. În anumite cazuri este posibil ca prețul de livrare prin Easybox să fie mai mare decat cel indicat în cazul opțiunii de livrare la domiciliu. Prețul livrării la Easybox pentru un pachet standard poate varia între 15 și 35 de lei.
Când este de preferat sa folosești Easybox
Livrarea către Easybox este de preferat atunci când nu există o persoană prezentă la adresa de livrare care să preia coletul în intervalul orar 8-18.
Cât timp ai la dispoziție pentru a ridica produsele din Easybox
Când comanda ta ajunge la easyboxul selectat, vei primi un cod QR prin e-mail și un cod PIN prin SMS. În funcție de ziua în care comanda ta ajunge la easybox, vei avea la dispoziție un anumit număr de zile pentru a o ridica. (de regulă nu mai mult de 3 zile lucrătoare). În mesaj vei primi și informațiile despre intervalul de timp în care comanda ta va fi disponibilă pentru a fi ridicată de la Easybox.
Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentului în care se află produsele tale.
Ce faci dacă nu ai ridicat comanda de la Easybox
Daca nu poți ridica în termen comanda, aceasta se va întoarce în depozit. În cazul în care ai achitat-o, îți vom restitui automat banii în contul din care ai efectuat plata, mai puțin valoarea transportului. La finalul termenului de ridicare, este posibil ca prețul să sufere modificări, iar produsele să nu mai fie disponibile.
Dacă încă îți dorești produsele, va fi necesar să faci o nouă comandă.
3. Ridicare personală
Această opțiune este gratuită și este vizibilă doar clienților de pe raza județului Constanța care se pot deplasa la adresa punctului nostru de lucru din Str. Bucuresti nr 5k, localitate: Valu lui Traian, județ Constanța.